poniedziałek, 22 października 2007

Działki Niedaleko Wojciecha

No. 1


No. 2


No. 3


No. 4


No. 5



Działki niedaleko św. Wojciecha z trochę innej strony :D

Udało mi się nawet zaangażować kilka owadów :P ale tylko jeden był chętny do pomocy :)

Co prawda jak mu powiedziałem, że to nie są płatne zdjęcia i nic za nie nie dostanie to się wkuuurzył i powiedział, że mnie znajdzie z ekipą {boi się}

Minęło trochę czasu i jeszcze żyję, więc chyba nie udało mu się zwołać kolegów.

Ale co ja gadam wogóle? :P

Zapraszam do zostawiania komentów i dzięki za oddanie głosu w ankiecie :)

3 komentarze:

afdaktyl pisze...

mmmm:D fajna muszka:D:D i to goła:P nie no... powaga:] zajebiste foty:D:D ey ta mucha tak dziwnie się patrzy...:| zeza moze ma??... Pozdro
Oskar(Daktyl)

Anonimowy pisze...

To z mucha iście fajne. Pamietaj jednak, ze nawet przy takiej soczewce macro na każde zdjęcie przyda się dobry pomysł, niektóre z nich wyglądają jak rozmazane zdjęcie śluzu ślimaka ;)

puMex pisze...

Heh :) śluz ślimaka :P no ok przyjąłem do wiadomości i zdaję sobie z tego sprawę, ale wiesz... to nie takie łatwe jak się ma umysł ścisły :P

Pzdr :)